Serveis digitals

PÀGINA WEB DEL CENTRE
CORREU DE L’ALUMNE

El Centre té un domini propi. Cada alumne de 3r a 6è disposa d’una adreça de correu que és @esclaseuvella.cat

L’adreça dóna accés a les eines de Google Worspace for Education: correu, Drive, Classroom, calendari…

ENTORN VIRTUAL D’APRENENTATGE
Utilitzem el Google Classroom com a entorn virtual d’aprenentatge que permet crear documents, compartir informació en diferents formats i realitzar-les virtualment. Els i les alumnes també podran accedir des de qualsevol dispositiu a les seves classes, les seves anotacions o les seves tasques assignades.

El seu ús s’implementarà en els cursos de Cicle Mitjà i Cicle Superior, pel desenvolupament de tasques a l’aula.

S’accedirà amb el correu del domini propi (@esclaseuvella.cat) tant docents com alumnat.

DISPOSITIUS PLA D’EDUCACIÓ DIGITAL DE CATALUNYA
Ordinadors portàtils per l’alumnat de Cicle Superior amb credencials d’accés.

Ordinadors portàtils docents

ALTRES DISPOSITIUS DIGITALS
  • Pissarres digitals i monitors interactius a totes les aules on s’imparteix docència.
  • Tauletes
  • Ordinadors portàtils i ordinadors de sobretaula
  • Armaris de càrrega
  • Servei d’impressió