Diagnosi

Per fer la diagnosi, la comissió digital del centre ha utilitzat diferents recursos:

  • Qüestionari al professorat i a l’alumnat: la participació del professorat ha estat del 95% i la de l’alumnat del 90%.
  • Qüestionari a les famílies: la participació ha estat del 70%.
  • Eina SELFIE
  • Eina SELFIE FOR TEACHERS
  • Valoració dels resultats de l’enquesta en la comissió digital.
  • Sistema d’indicadors que el centre ja recull anualment.

A partir de l’anàlisi d’aquestes eines, es detecten els següents punts forts i punts a millorar segons diferents aspectes.

PUNTS FORTS PUNTS A MILLORAR
Motivació de l’alumnat davant l’ús de tecnologies digitals.

Arribada de dispositius digitals al centre.

Implicació docent i formació contínua del professorat.

Comunicació organitzativa.

Continuar millorant el treball amb relació al pensament computacional.

Seguir amb la formació relacionada amb l’EVA.

Fomentar les pràctiques d’avaluació i retroalimentació en relació a l’EVA.