Per fer la diagnosi, la comissió digital del centre ha utilitzat diferents recursos:
- Qüestionari al professorat i a l’alumnat: la participació del professorat ha estat del 95% i la de l’alumnat del 90%.
- Qüestionari a les famílies: la participació ha estat del 70%.
- Eina SELFIE
- Eina SELFIE FOR TEACHERS
- Valoració dels resultats de l’enquesta en la comissió digital.
- Sistema d’indicadors que el centre ja recull anualment.
A partir de l’anàlisi d’aquestes eines, es detecten els següents punts forts i punts a millorar segons diferents aspectes.
PUNTS FORTS | PUNTS A MILLORAR |
Motivació de l’alumnat davant l’ús de tecnologies digitals.
Arribada de dispositius digitals al centre. Implicació docent i formació contínua del professorat. Comunicació organitzativa. |
Continuar millorant el treball amb relació al pensament computacional.
Seguir amb la formació relacionada amb l’EVA. Fomentar les pràctiques d’avaluació i retroalimentació en relació a l’EVA. |