ELECCIONS CONSELL ESCOLAR

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que el Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya va publicar la RESOLUCIÓ EDU/3014/2023, de 30 d’agost, per la qual s’estableix el calendari i el règim del procés electoral per renovar els membres dels consells escolars dels centres públics i privats sostinguts amb fons públics.

Els representants del consell escolar són escollits per un període de quatre anys, però cada dos anys es convoquen eleccions per renovar la meitat dels membres representants de cada sector.

En el cas del Consell Escolar del nostre centre aquest any s’ha d’escollir dos pares/mares elegits per votació ( un d’ells serà suplent ).

Són candidats i candidates a format part del consell escolar els pares, mares i els tutors o tutores de l’alumnat del centre, que n’exerceixen la pàtria potestat o la tutela i que figuren en el corresponent cens electoral.

US ANIMEM A PRESENTAR LES VOSTRES CANDIDATURES

CALENDARI ELECTORAL

Inici del procés electoral dijous, 2 de novembre de 2023
Publicació del cens electoral divendres, 3 de novembre de 2023

El cens es publicarà al tauler d’anuncis de l’AFA. Situat a l’entrada al recinte de l’escola.

Presentació de reclamacions al cens  Del dia 6 al 8 de novembre
La constitució de les meses dijous, 9 de novembre de 2023
Presentació de les candidatures El termini finalitza el dijous16 de novembre

Adjuntem el model.

Proclamar les candidatures i fer-ne difusió dilluns, 20 de novembre de 2023

CANDIDATURES

Jornada electoral VOTACIONS!!! dijous, 23 de novembre de 2023 de les 4 de la tarda fins 2/4 de 6

RESULTAT VOTACIONS

Constitució i sessió del consell escolar Data a concretar.

US RECORDEM QUE:

• No s’admet la delegació de vot ni el vot per correu electrònic.

COMPOSICIÓ DEL CONSELL ESCOLAR DE L’ESCOLA:

• La directora com a presidenta
  • La cap d’estudis
  • La secretària (és membre del consell escolar, hi assisteix amb veu però sense vot).
  • 3 mestres
  • 1 representant PAE
  • 2 representants de les famílies.
  • 1 representant de l’AFA.
  • 1 representant de l’Ajuntament

Atentament,