Himne Jocs Mediterranis

Els Jocs Mediterranis de Tarragona ja tenen cançó: ‘Juguem per viure’ que servirà per amenitzar aquest esdeveniment. La cançó s’ha presentat aquest divendres, 11 de maig, en un acte a la Tàrraco Arena Plaça. Durant el matí, més de 2.000 nens de diversos centres de la província de Tarragona han omplert gran part de les grades.

Els alumnes de 4t de l’escola, han tingut la sort d’assistir a la presentació de la cançó i fer els coros. Hem pogut gaudir de l‘assaig general, amenitzats amb altres moments divertits, i finalment de la gravació de la cançó.

Després hem aprofitat per passar el dia a Tarragona.

Aqui teniu un petit recull del que ha estat el dia:

El vídeo oficial de la cançó és:

La cançó oficial de @Tarragona 2018 "Juguem per viure"; així ho hem viscut en directe des de #laradiodelsjocs #tarragona2018 #jocsmediterranis Tarraco Arena Plaça

Publicada por Tarragona Ràdio en viernes, 11 de mayo de 2018

La cançó