Fes la Mascota dels Jocs Mediterranis 2017

Els alumnes de primària de l’escola, han participat en “Fes la mascota dels Jocs”, que es una activitat que dóna el tret de sortida al Projecte Educatiu dels Jocs Mediterranis, que tindran lloc al 2017.

Amb el següent video, s’ha motivat als alumnes a realitzar la mascota:
Link

De l’escola s’escollirem 3 propostes, que s’enviaran a l’organització dels Jocs. Un comitè d’experts, escollirà entre totes les propostes el dibuix guanyador, que servirà de referència pel disseny de la Mascota del Jocs Mediterranis.

Si voleu més informació sobre els Jocs, a continuació teniu un recull de notícies publicades al Diari de Tarragona:
Link al Diari de Tarragona

Calafell serà seu de futbol als Jocs Mediterranis. Si voleu veure totes les seus ho podeu fer al següent enllaç.

Seus

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *