ESCOLES SOLIDÀRIES/PORTES OBERTES

Bona tarda. Com ja us havíem comunicat el dissabte 12 de febrer vam celebrar la jornada de portes obertes. Els alumnes de sisè van vendre pastissos i es van recollir 229 euros que s’han donat a la Creu Roja per tal que els faci arribar a Haití, on encara tenen moltes necessitats.

A la jornada de portes obertes va venir força gent i els alumnes de sisè van fer d’alumnes experts i van ensenyar l’escola a les famílies que van venir. Moltes felicitats a tots i a totes per la vostra feina.

També van preparar un powerpoint de l’escola solidària. El podeu veure al link ” Com som?”. Com que és molt gran, heu de clicar dues o tres vegades a l’enllaç que us sortirà i finalment amb una mica d’espera es descarrega. Tingueu paciència!!!! val la pena veure’l. Més avall podeu veure algunes fotos.

Com som? (escola solidària)