Concurs Anglès

L’escola participa en el concurs d’Anglès interescolar The Fonix. Podeu trobar més imformació i una entrevista als nostres representants al Bloc d’English.

1. Sònia Fernández Cugat

Estem molt orgullosos del nostre fill per la participació en aquest concurs. A Tarragona ens vam trobar amb molts nens i nenes de tota la proviníncia de Tarragona, la majoria d’ells/es acompanyats dels seus mestres i família.
    El moment de l’entrada a les aules estavem tots una mica nerviosos, sobre tot els nens, aquelles aules tan grans feien respecte, però va ser una experiencia molt possitiva per tots.