Dates de la preinscripció del curs 2024-2025

• Educació infantil (3-6 anys) i educació primària: del 6 al 20 de març
  • Educació Secundària (12 anys): del 8 al 20 de març

Matrícula:

• Educació infantil, educació primària i educació secundària obligatòria: del 18 al 26 de juny

CARNAVAL 2024

RUA PELS CARRERS DE CAN VIDALET

ARRIBA LA REINA CARNESTOLTES

DENIP 2024

PODCAST Radiofònics

Durant aquests dies previs, tot l’alumnat del centre ha estat investigant sobre la vida de diferents personatges relacionats amb la Pau. Finalment han pensat i dissenyat un podcast de ràdio de cada personatge. Els podeu escoltar a Ràdio Drac.

Cançó “Volem la Pau”

Teatre 6è
El dia que va plorar el sol és l’obra de teatre que ha representat l’alumnat de 6è com a reivindicació del Dia Escolar de la NO Violència i la Pau.

Activitats d’hivern

Festival de música

La grossa de Can Vidalet

25N – Dia internacional de l’erradicació de la violència vers les dones

ENTRADA MUSICADA DEL MATÍ

La Rosa, Tècnica d’Integració Social, i la Cristina, Presidenta de l’AFA, han enregistrat a l’estudi de Ràdio Drac el guió matinal de ràdio.

Amb la cançó “RESPIRA” iniciem el dia. L’escola Can Vidalet es posiciona fermament en contra de la violència masclista.

MANIFEST CONTRA LA VIOLÈNCIA MASCLISTA

La Tabatha, el Juaquin, l’Iness i l’Alejandro, de cinquè de primària, ens han llegit un manifest davant tot l’alumnat del centre.

A les assemblees d’aula hem estat treballant a partir del visionat de curtmetratges i la lectura de contes.

No es Normal | DIA INTERNACIONAL CONTRA LA VIOLENCIA DE GENERO

Vídeo d’accés a l’escola – FLORS i LECTURA DEL MANIFEST

Iniciem els TALLERS a les aules

Després d’un temps de preparació, aquest dimarts iniciarem els tallers amb les comunitats mitjana i gran. Dijous arribarà el moment de la comunitat petita.

Durant el curs, tots els infants tindran oportunitat de rodar per cadascun dels tallers programats. Aquí podeu veure els sabers curriculars dels diferents tallers.

Taller de SALUT I MOVIMENT.

Taller d’AVENTURA DIGITAL.

Taller de DESCOBRIM EXPERIMENTANT.

Taller de DESTRESES QUOTIDIANES. (accés als tutorials de nusos)

Taller de l’ART DEL MÓN.      Comunitat gran

CERCAVILA Can Vidalet

Fem la cloenda de la setmana dedicacada a la FESTA MAJOR celebrant un cercavila!

Mireu tot el que els nostres nens i nenes han creat i com de bé ho hem passat!

I també podeu escoltar els programes especials de ràdio Drac.

Llegenda de Picalqués

Esplugues City, ciutat oblidada

Us recordem que no està permès difondre per les xarxes socials imatges que les famílies hagin realitzat de forma particular.

Gràcies