VISITA MUSEU D’HISTÒRIA DE CATALUNYA 5è i 6è

Els alumnes de 5è i 6è han visitat avui el Museu d’Història de Catalunya i han fet un itinerari guiat per tal d’estudiar l’evolució de les màquines al llarg de la història.
De la prehistòria han observat de prop una destral paleolítica i una falç del neolític.
De l’edat antiga han comprovat com funcionaven dos molins de farina.
De l’edat mitjana han entès el funcionament d’una sínia àrab, un molí hidràulic i un vaixell de vela anomenat coca.
De l’edat moderna han observat una maqueta d’una farga on s’obtenia i treballava el ferro aprofitant l’energia de l’aigua.
De l’edat contemporània han vist primer les maquetes d’una màquina de vapor i d’un generador d’electricitat, després un dels primers vehicles que van funcionar amb un motor de benzina i finalment, els van explicar que actualment totes les màquines porten xips.

1. Jordi vasquez andia

hola, soc en jordi asquez adia.
    us recurdeu de mi(ara estic en bolivia)
    era alumne de 5e en el 2016 i la meba profesora era la carmen
    gracies.

1. M. Carmen González

Hola Jordi,
      Sóc la Carmen i sí que me’n recordo de tu. Espero que et vagi molt bé a Bolívia i també al teu germà.
      Una abraçada i que tinguis molta sort.