Què salvem de l’any Covid

Aquest any ha estat diferent dels altres, hem hagut de canviar coses per culpa de la covid, però no tot han estat coses negatives. També hi ha coses que ens han agradat.

Ara entrem separats a l’escola i ens agradaria mantenir-ho pel curs que ve. Els i les grans fem l’entrada per la porta del pati, i els/les mestres ens acompanyen fins les aules. Recordem que l’any passat entràvem tots junts i hi havia aglomeracions i empentes a les escales. Aquest curs entrem més relaxats

També hem hagut de fer el pati per torns i per zones per no barrejar-nos els grups classe. Hem trobat a faltar els nostres amics i amigues, però ens ha agradat ser menys persones al pati. De cara al curs vinent ens agradaria mantenir els torns de pati i separar els i les alumnes en zones per nivell; els de 5è, els de 4art, els de 6è… També volem mantenir l’entrada de l’escola com a zona de joc.

S’han fet grups més reduïts i en comptes de ser 25 o més per classe ara som 17. Volem continuar amb aquest grups més petits que ens permeten estar més tranquils i tranquil·les i ens han fet més bons amics.

Així doncs aquest curs no ha estat tot dolent  i hi ha aspectes que ens agradaria mantenir en el futur.

1 comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *