Quart hem participat a les miniolimpíades atlètiques!

Diferents escoles de Vilanova i la Geltrú han participat en les miniolimpíades atlètiques. Aquestes s’han celebrat en les Pistes Municipals d’Atletisme de la ciutat.

La jornada s’emmarca dins del programa del Consell Esportiu del Garraf amb la col·laboració de la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i el suport del Consell Català de l’Esport. Aquesta, com totes les d’aquest curs, s’ha organitzat seguint els protocols marcats per les autoritats sanitàries. Cada grup bombolla ha estat acompanyat per un monitor o monitora estable. Així, tot i tractar-se una activitat compartida amb diferents escoles, cada grup-classe ha dut a terme les activitats en espais diferenciats.

Al llarg del matí els infants han gaudit d’una solejada matinal esportiva, on han practicat diverses modalitats atlètiques. Entre elles, la cursa de relleus i els 200 metres llisos.

Ha sigut una gran experiència!