Projecte d’intercanvi de correspondència en anglès.

Aquest curs els nois i noies de 6è estan realitzant una activitat d’intercanvi de correspondència amb alumnes d’una altra escola de Vilanova, l’Escola Pia. La llengua escollida per realitzar l’activitat és l’anglès i l’objectiu practicar la dimensió d’expressió escrita amb una doble motivació, per una part  aprendre a expressar-se millor en anglès a nivell escrit i per una altra  poder iniciar una nova amistat.

El treball d’escriptura en anglès mitjançant aquesta activitat suposa donar un valor més significatiu a la pròpia matèria, de manera que l’objectiu del coneixement de la llengua anglesa, que és la comunicació, es realitzi  amb una activitat vivencial i real.

Durant el primer trimestre han escrit cartes de presentació i han creat i escrit postals de Nadal pels  companys i companyes amb els quals fan l’intercanvi. D’igual manera ells i elles han rebut cartes i postals de Nadal dels infants de l’Escola Pia durant aquest mes de desembre.

Tots i totes estan molts motivats pel projecte i contents del seu treball. Durant el segons trimestre continuaran amb aquesta engrescadora tasca que sens dubte els ajudarà en els seus aprenentatges. Us continuarem informant.

Podeu consultar totes les imatges a la Unitat Compartida de la vostra promoció 🙂