Nova extraescolar al migdia: Xperimenta

Enguany ofertem una nova activitat els dilluns al migdia. Es tracta de la nova extraescolar de Tecnolab: Xperimenta.

A Xperimenta descobrirem la física, observarem com funciona la química, veurem més enllà amb la biologia, interactuarem amb l’electrònica i descobrirem amb les nostres mans la mecànica.

L’activitat es realitzarà els dilluns de 12:30h a 13:30h i està adreçada a alumnes de 1r a 6è de primària. El cost mensual és de 32€ i es demana a les famílies un pagament inicial de 15€ en concepte de material.

Per poder dur a terme l’activitat es necessiten un mínim de 8 alumnes inscrits.

El proper dimmest 18 de setembre a les 16:30h a la Biblioteca.

Us esperem!