Nou Punt Digital

Dilluns 13 de gener entra en funcionament el PUNT DIGITAL de la biblioteca del Canigó!! ??

Què és?
El punt digital es un espai amb ordinadors, connexió a internet i impressora multifunció, dins la biblioteca de l’escola, a disposició dels i les alumnes, en horari de 16.30h a 18h.

Per a què serveix?
El punt digital serveix per a tasques educatives: fer cerques d’informació per a treballs de l’escola, deures, practicar idiomes, mirar documentals o jugar a escacs.

Com funciona?
Per poder fer-lo servir cal reservar-lo amb antelació apuntant-se en una llista que hi ha a la biblioteca. És imprescindible que els nens i les nenes estiguin acompanyats d’una persona adulta que es faci responsable del material i del seu bon ús. A més, hi ha una borsa de persones voluntàries per donar suport si és necessari, ja que és un espai d’aprenentatge col·laboratiu i entre totes ens ajudem. Les impressions tenen un cost de 0,10€/pàg (blanc i negre) i 0’20€/pàg (color).

T’interessa el projecte? Vols ajudar? Posa’t en contacte amb l’AFA per entrar a la borsa de persones voluntàries!
Totes som Canigó ????

AFA Escola Canigó
amb el suport de l’Ajuntament VNG