La cançó de la carmanyola

Els nens i nenes de l’escola saben de la necessitat de reduir residus i cantant ens animen a fer-ho. La idea de fer “La Carmanyola” va sorgir el curs passat a l’assemblea de Delegats i Delegades Verdes amb l’objectiu de contagiar a la resta de companys i companyes les ganes de reduir els residus a l’escola, sobretot a l’hora de l’esmorzar i així mantenir el pati i el planeta més net. Enguany i gràcies a la col.laboració del Manel han anat creant la lletra i aquesta setmana han convidat a tots els infants de l’escola a ballar-la per fer aquest vídeo i compartir-ho amb tota la comunitat educativa. Desitgem que arribi molt lluny i aconseguim el nostre propòsit!

Aquí tens la lletra per a poder-la cantar tu mateix/a:

LA CARMANYOLA

La fruita talladeta, un suc i un entrepà.

Magdalenes i galetes, tot es pot portar.

No llencis res a terra, papereres hi ha a tot arreu.

Ens agrada jugar en un pati ben net.

Apunta’t ja….! Anima’t anima’t eh!

Ja veuràs… quin esmorzar

Amb la carmanyola,

portar l’esmorzar com mola

no cal paper d’alumini

obro i esmorzo quin domini. X2

redueix redueix tu pots

no volem tants residus, no

i recicla i recicla eh

i el planeta serà millor.

Amb la carmanyola,

portar l’esmorzar com mola

no cal paper d’alumini

obro i esmorzo quin domini.

PORTA LA CARMANYOLA