ELS SALTAMARTINS EN UNA CANTATA

La CLIKA és una colla d’amics: L’Aran, l’Aissatou, la Lola, el Roc, la Mel, la Reel, el Massin, la Shui i el Tomàs. Cadascú és diferent i té la seva història personal, LA CLIKA sempre està unida, respecten les diferències i s’ajuden uns als altres.

De la història i les característiques de cada personatge sorgeix una cançó acompanyada amb la seva coreografia. Cada cançó ens transmet uns valors per a reflexionar i tenir en compte en el nostre dia a dia.

Després d’haver assajat molt durant el 2n i 3r trimestre…. ha arribat l’hora de la vertitat, ha arribat l’hora del concert, ha arribat l’hora de la CANTATA!!

El 27 de maig a les 12h al teatre Joventut de l’Hospitalet de Llobregat cantarem i ballarem les cançons de la CLIKA junt amb els alumnes de 2n de quatre escoles més. Serà molt emocionant!!!

Els personatges de la CLIKA

Ens preparem per la CLIKA