El Canigó sempre als nostres cors!

L’alumnat de 6è us hem escrit unes paraules d’acomiadament per tancar aquesta etapa tant bonica i plena d’experiències i emocions.

6èA

Ja s’acaba l’escola, i a sisè passem a una nova etapa: l’institut. L’any vinent tindrem més responsabilitats i feina, però també podrem conèixer gent nova  i ampliar els nostres coneixements i experiències.

Serà difícil dir adéu a aquesta escola en la que hem passat tants anys de riures, trapelleries, bons moments… Sobretot ens costarà acomiadar-nos dels nostres amics i amigues de la infància, ja que pot ser que no tots i totes ens tornem a veure.

Aquesta escola la portarem sempre al cor, tota la nostra vida. Al Canigó hem fet forts vincle, quelcom que mai oblidarem.

6èB

Estimat Canigó; Ha arribat el moment… Ara que ens aturem a pensar, ha passat tot tan ràpid, des que vam començar, ens trobem al davant de l’últim pas que farem en aquesta escola.

Fent memòria ens trobem amb tots aquells moments tan bons que hem viscut a l’escola, des del “Pelut” que ens va acompanyar a p3 i p4, i els hàmsters “Rayo i Neu”, fins enguany, un curs únic i irrepetible per les condicions que ens envolten.

No podrem oblidar mai l’himne del Canigó, els moments a l’hort, els espais, racons, tallers, fins i tot ens sentim una mica part d’aquesta escola perquè vam plantar arbres al costat de la pista de bàsquet i vam ajudar a pintar les parets del pati. Hem compartit junts una gran part de la nostra vida i sempre sempre us portarem al cor.

Fins sempre Canigó!

6èC

En aquest article volem comentar dues coses. Primerament ens agradaria explicar breument el nostre pas per l’Escola Canigó, i després ens volem despedir explicant aquest any tan extrany que hem viscut.

Vam començar a P3 i erem tots molt petitets, només dormiem, jugavem i menjavem. De cop i volta vam passar a P4 i tenim un bon record dels “hamsters” que vam tenir. A P5 ja vam començar a llegir i a escriure, ens vam preparar per començar la primària. A 1r teniem padrins lectors que ens ensenyaven a llegir i vam començar a fer altres coses com per exemple: Mates, Anglès, Llengua… I va ser el primer any que vam anar de colònies.

A 2n ja vam començar a treballar a partir de les metodologies que tenim actualment, com per exemple els espais. A 3r treballàvem molt, i vam començar a fer els racons de llengua i vam canviar de companys i mestres. A 4rt ja teniem fillols i fèiem concursos d’endevinalles. A 5è vam fer un trimestre i mig i a partir del març feiem la feina des de casa. I per acabar us volem comentar que aquest curs de 6è ha estat un any molt estrany per nosaltres, no hem pogut fer totes les coses que ens hauria agradat, ja que han canviat moltes coses com per exemple: el fet d’anar tot el dia amb la mascareta, també durant la classe d’educació física, ens hem hagut de posar gel hidroalcohòlic cada dia, no ens hem pogut relacionar amb els companys i companyes de les altres classes i practicament no hem pogut fer cap excursió. Malgrat tots aquests aspectes negatius, hem pogut superar el curs i sobretot podem complir el nostre desig de poder anar de colònies i poder celebrar el final de curs.

Ens volem despedir dient que hem estat molt bé en aquesta escola i hem viscut moments molt agradables i inolvidables. Esperem que també hagi sigut agradable per a vosaltres el nostre pas per aquesta escola i que pogueu gaudir igual que nosaltres del vostre pas per aquí.

GRÀCIES CANIGÓ!!!!!!

1. Carolina Martín Aller

ains!!! que me he emocionado ;( , Para los padres y madres tb es cerrar una etapa y entrar en otra llena de incertidumbres. Os hacéis grandes y a veces cuesta asumirlo, pero con alegría de veros crecer. Que os vaya bien a todos!!!!