ACTUALITZACIÓ EXTRAESCOLARS 12/11/2020

⚠️ ACTUALITZACIÓ EXTRAESCOLARS 12/11/2020

L’AFA, Needsports i el Club Nou Bàsquet Vilanova han estat treballant per a poder tornar a oferir activitats extraescolars en grups estables seguint les noves ordenances. Finalment, en un exercici força complex per a tots i tenint en compte la nova normativa que diu que s’han de realitzar en “grup bombolla”, queden en funcionament i organitzades de la següent manera:

Needsports: Una única activitat multiesportiva amb grups bombolla ja establerts per l’escola.

CNBV:  s’han hagut de fer grups bombolla de diferents categories per poder garantir el mínim de participants per la realització de l’activitat.

RECORDEU: La pràctica esportiva és esencial per la vida diària.

Gràcies a tots per la vostra paciència i confiança.

Club Nou Bàsquet Vilanova: 12 Nov

Proposta extraescolar Needsport Grups bombolla : 12 Nov