Els nens i nenes de 1r ens inventem contes

Per acabar el projecte del Bosc de Can Draper es hem inventat contes . Amb grups cooperatius ens hem hagut de posar d’acord per escollir la fórmula d’inici del conte; qui seran els protagonistes; amb quines situacions o problemes es trobaran els protagonistes; com ho solucionaran i quina serà la fórmula per acabar. Ens ha costat una mica posar-nos d’acord però al final ho hem aconseguit i mireu quins contes més divertits que ens hem inventat. Si cliqueu a la imatge de sota els podreu escoltar. Esperem que us agradin!!