Les vacances de 6è

Aquest estiu els nens i nenes de 6èA i 6èB hem anat de vacances a diferents llocs del món. Hem fet un treball amb el Google Maps: hem buscat la distància, el transport i el temps. La majoria ens hem quedat al continent europeu, no obstant això, alguns hem anat fora d’Europa: Amèrica, Àsia, Àfrica… La majoria hem anat amb cotxe i avió. Però també hi ha gent que ha fet servir el vaixell.

L’alumne de 6èA que ha marxat més lluny ha anat a: Tailàndia (9.600 km,12 hores amb avió). I l’alumne de 6èA que s’ha quedat més a prop ha anat a: Blanes (43,5 km, 45 min amb cotxe). L’alumne de 6èB que ha anat més lluny ha anat a: San Francisco (9511 km, 11,45 hores amb avió). I l’alumne de 6èB que s’ha quedat més a prop ha anat: Castelldefels (57,8 km, 47 min amb cotxe).