Comencem a composar l’anunci de 6è!

Els alumnes de 6è hem començat a treballar, dins el projecte d’emprenedoria i a dins de les classes de música, l’elaboració d’un anunci per a la megafonia de l’escola. Amb aquest anunci s’intentarà augmentar la venda de coques i xocolata que fem i així guanyar més diners per a poder anar de colònies.

Com a sessió introductòria, ha vingut el pare de la Brooklyn de 6è i en Taylor de P5 que és productor musical a explicar-nos algunes coses a tenir en compte a l’hora d’elaborar la cançó. Ens ha agradat molt que vingués! Gràcies!

Us deixem algunes fotografies de la sessió.