Procés de selecció de direcció del centre.

Benvolgudes famílies,

ahir es va dur a terme el procés de selecció de direcció de la nostra escola.

En el procés de selecció es regeix pels principis d’igualtat, mèrit, capacitat i publicitat, hi participa la comunitat escolar.
La comissió de selecció estava formada per tres membres del consell escolar, tres membres, un representant de l’ajuntament,una directora d’una altra escola i la inspectora de la nostra zona.

La comissió de selecció valora el procés de selecció, que consta de dues fases i cadascuna és eliminatòria. Té en compte de manera objectiva els mèrits de la competència professional, la idoneïtat i l’experiència dels aspirants en l’àmbit de la gestió i la docència, el projecte de direcció i la capacitat de lideratge.

El projecte de direcció ha d’ordenar el desplegament i l’aplicació del projecte educatiu per al període de mandat i explicitar la diagnosi actualitzada del centre, els objectius a assolir per la millora dels resultats educatius, les actuacions previstes, les concrecions organitzatives, els indicadors de progrés del projecte i per a l’avaluació de l’exercici de la direcció, així com els mecanismes de rendició de comptes i de participació de la comunitat en el centre.

La Maite Gonzàlez va presentar el seu projecte de direcció (2021-2025) i va superar de manera satisfactòria el procés. Moltes felicitats Maite!!