INICI CURS 22-23

Un any més iniciem aquest curs amb moltes ganes i il·lusió, i també amb novetats. Com ja sabeu comencem el curs el proper dilluns 5 de setembre amb horari intensiu de 9 a 13 h. fins al mes d’octubre.

L’horari de menjador serà de 13 a 15:30 h., excepte els alumnes que ho van sol·licitar que es quedaran fins a les 16:30 h. Els serves d’acollida matinal i permanències a la tarda continua igual que el curs anterior.

El primer dia d’escola tots els mestres tutors/es rebran els i les alumnes al pati de l’escola. Tots els nens i nenes hauran d’entrar per la porta gran del pati.

Us adjuntem dos documents informatius:

DOSSIER DE FAMÍLIES

PLANTILLA CURS 2022-2023

Salutacions i fins dilluns 5 de setembre!