CONCERTS DE NADAL 2021

Us adjuntem el programa del concert de Nadal dels propers 21 i 22 de desembre. Els concerts es realitzaran a la pista poliesportiva de l’escola, a l’aire lliure.

• Concert de MITJANS: dimarts de 9:45 h a 10:45 h.
  • Concert de PETITS: dimarts de 11:15 h a 12:15 h.
  • Concert de GRANS: dimecres de 10:00 a 11:00 h.

Les famílies entrareu i sortireu per la porta gran de l’escola. La porta s’obrirà 10 minuts abans de cada concert. S’haurà de respectar al màxim l’horari i us recomanem que no sortiu del recinte fins que s’hagi acabat el concert.

És obligatori l’ús de la mascareta dins del recinte de l’escola, mantenir la distància de seguretat i la desinfecció de les mans.

Us volem recordar que com cada any participem a la Marató de TV3 fent una donació voluntària per cada entrada del concert dels infants. Podeu fer arribar les donacions a les vostres tutors/es a través dels vostres fills/es.

Recordeu que us heu d’inscriure al següent formulari per poder assistir al concert: Accés al formulari