Sortida de P4 al Hortus

El passat divendres 7 de maig les i els alumnes de P4 vam poder fer la tan esperada sortida en autobús fins a l’HORTUS, on en Marc i la Clàudia ens esperaven amb els braços oberts.

En arribar ens vam separar en grup-classe i vam esmorzar.

En acabar, les TROMPETES van fer una petita passejada pel bosc per tal d’omplir cistells amb tot d’elements de natura que trobaven. Després, la Clàudia els va repartir fang de 3 colors diferents a cadascú i van deixar volar la imaginació i la creativitat per crear autèntiques obres d’art!

Mentrestant, a les BATERIES se’ns girava feina donant de menjar i tocant a tots/es els/les animals de la granja, seguint les indicacions, consells i anècdotes d’en Marc.

Al finalitzar, vam fer intercanvi d’activitat fins l’hora de dinar, cap allà 2/4 de 3.

A la tarda… tots a jugar a l’era!!! Això sí, ben separats un grup de l’altre!

I cap a l’escola hi falta gent!!

No cal dir que ens ho vam passar d’allò més bé!!!

I si no ens creieu…mireu, mireu les fotografies!

Si voleu veure les fotos de P4A feu “clic aquí”.

Si voleu veure les fotos de P4B fe “clic aquí”.