Activitats amb kits de comunicació del CRP

Benvolgudes famílies,

aquests dies hem tingut a l’escola uns kits de comunicació a l’escola que ens va deixar en servei de préstec el CRP.

Amb els petits de l’escola vam fer diferents activitats. Aquí us en deixem una breu descripció i petit recull de fotos.

• P4 (activitat en petit grup d’expressió i comprensió oral)
    -Cada alumne ha de trobar el seu nom escrit amagat a una de les caixes gravadores a partir d’una pista que es troben en les gravadores petites. Ex: (missatge de veu)El nom de la Paula està amagat a la caixa que hi ha darrera del fanalet.
  • P5 (activitat de pati expressió i comprensió oral)
    -Un alumne amaga un ninot de plàstic al pati i enregistra la seva localització. Els companys l’han de trobar a partir del missatge enregistrat.
  • Activitat en anglès a P3, P4 i P5: La “Mystery Box” ha entrat a l’aula i hem escoltat què ens deien uns botons i unes caixes de colors amb missatges gravats, per classificar diversos elements, segons les instruccions rebudes. Hem après molt i ens ho hem passat molt bé!

Agrair al CRP per a proporcionar a les escoles aquest servei de préstec de material divers.