4t, tortugues i maquetes

Hola noies i nois de 4t!

Abans de tot esperem que estigueu passant aquests dies a casa el millor possible i amb la paciència que requereix aquesta situació. Us volem enviar molts ànims, cuideu-vos molt i feu cas  a les indicacions de les vostres famílies per tal de passar un confinament el més agradable possible.

Quan hagueu remenat prou el symbaloo de la tortuga babaua, us proposem que feu una MAQUETA que representi l’hàbitat de la tortuga. Podeu fer-ho d’una tortuga terrestre o aquàtica, escolliu vosaltres. Utilitzeu material que tingueu a casa, evidentment, com caixes de sabates, de cereals, de galetes, cartrons, etc. Si mireu aquest vídeo us pot ajudar i donar alguna pista: maquetes de nens i nenes d’una escola de Mallorca. Si voleu, envieu-nos una fotografia de com ha quedat la vostra maqueta i la publicarem per aquí.

Seria fantàstic que, en acabar, escriviu un text explicant com heu fet la maqueta. Feu servir oracions clares i curtes, no repetiu paraules dintre la mateixa frase, utilitzeu connectors i expressions comunes (després, a continuació, en primer lloc, finalment…), i reviseu l’ortografia. Recordeu que teniu a la carpeta un full amb paraules imprescindibles. Podeu seguir aquest guió:

• Títol de l’activitat.
  • Llistat dels materials necessaris.
  • Passos que heu seguit per fer la maqueta, ordenadament.

Una abraçada ben forta,

Salutacions de la Sílvia i el Jordi