Setmana del Erasmus CHAMPIONS

per fi ha arribat el gran dia…després de mesos treballant plegats des de la distància avui comença la setmana amb els alumnes del Projecte CHAMPIONS a la nostra escola.

Han vingut alumnes i mestres representants dels cinc països que formen part del Projecte: Croàcia, Itàlia, Grècia, Portugal i Romania.

Aquest matí tots junts els hem donat la benvinguda al pati de l’escola. Hem fet les presentacions amb la presència de l’alcalde Pep Moret i el regidor d’educació Gustau Saeta, a més a més també hi havia la nostra inspectora i representants dels serveis territorials.

Després de la rebuda han començat les activitats amb els alumnes i mestres. Han conegut les nostres instal·lacions i hem tingut un primer contacte. Estem molt contents/es i emocionats/des i esperem que  sigui una setmana inoblidable.

Us enllacem les activitats que durem a terme al llarg de la setmana: Planning-CHAMPIONS

1. Marta

Es una trobada i experiència molt maca i enriquidora, tant pels nens que venen d’Erasmus com pels nens de l’escola Bertí!
    Felicitats !!!!
    👏👏👏👍👍👍👌👌👌