Sant Jordi 2021

el divendres passat vam poder celebrar a l’escola la Festa de Sant Jordi. Al matí per cicles, vam celebrar l’entrega de premis dels Jocs Florals. L’entrega de premis també es va fer via meet pels/les alumnes de 4t que aquella setmana estaven confinats.

Cada classe també va rebre un llibre per la biblioteca d’aula que l’AFA de l’escola ens va regalar. També es va fer el sorteig de diversos xecs, regalats per l’AFA, per  comprar llibres o material de dibuix a les papereries del poble, entre els alumnes que aquest any han participat en la creació de còmics i vídeos de contes.

A la tarda, com ja és tradició, vam fer la ballada de gitanes de P5 i 3r i la dansa del Projecte Fem Dansa dels/es alumnes de 4t. Va ser un moment molt especial ja que, encara que fos mantenint distància i organitzats per grups bombolla, vam poder estar tots els nens i nenes de l’escola junts celebrant una festa tant especial i única com és la diada de Sant Jordi.

Després a l’aula vam fer la xocolatada.

Va ser un dia molt bonic i especial.

A continuació us deixem un recull de fotografies:

1. Marta Iglesias

Que macos tots/totes!

Felicitats per continuar celebrant el Sant Jordi malgrat la situació.
    Esperem l’any vinent poder compartir aquest dia tant especial amb vosaltres.