Programació Desembre 2019

a continuació us adjuntem la programació d’aquesta última setmana:

• Dilluns 16 de desembre
    • Concert de Nadales dels alumnes de 4t a l’escola.
    • Concert de Nadales dels alumnes de 6èB a la Residència Can Camp.

• Dimarts 17 de desembre
    • Concert de Nadales dels aulmnes de 5è a la Residència de can Millet.
    • Concert dels alumnes de 6èA a la Residència F.Roig.

• Dijous 19 de desembre
    • CONCERTS DE NADAL SOLIDÀRIS a benefici de la Marató de TV3  al gimnàs de l’escola.
      • De 10h a 11h: Concert de Petits
      • D’11:30h. a 12:30h. Concert de Mitjans
      • De 15:10h. a 16:15h.: Concert de Grans

• A partir de 16:15h- XOCOLATADA (Els beneficis aniran destinats al projecte d’emprenedoria dels alumnes de 6è).

ATENCIÓ: A les 16:15h les famílies que signin l’autorització podran recollir els seus fills i anar amb ells a fer una xocolata. Els alumnes que surten sols, si tenen tiquet, aniran amb els tutors a fer la xocolata i sortiran a l’hora. Les famílies que no poden venir abans de les 16:30h,  podran fer la xocolata a partir d’aquesta hora fins 16:50.

Tots els nens/es sortiran a les 16:30h (no abans) i la porta de l’escola es tancarà a les 16.50h.

• Divendres 20 de desembre
    • Representació dels pastores pels alumnes de l’escola.

RECORDEU QUE EL DIVENDRES DIA 20 DE DESEMBRE ES FA JORNADA CONTINUADA I ELS/LES ALUMNES SORTIRAN A LA 13h.

L’horari del menjador serà de 13h a 15:30h (Com cada any s’ofereix un servei de canguratge fins les 16:30h i després el SAT funcionarà amb normalitat)

APROFITEM PER DESITJAR-VOS UNES BONES FESTES!