Jornades Culturals – SI

Aquest dijous 8 de març, vam finalitzar les JORNADES CULTURALS que aquest curs hem dedicat al PROGRAMA de SALUT INTEGRAL Si!

El programa Salut integral integra 4 components bàsics interrelacionats: l’alimentació saludable, l’activitat física i el coneixement del cos i la gestió emocional.

El dimarts 6 el vam dedicar a treballar les EMOCIONS i el tema de la LLUM -amb el que participem a l’exposició dels Artistes de l’Ametlla els tres centres escolars-. Van ser dues  temàtiques  que ens van permetre experimentar plàsticament i emocional els nostres sentiments.

El dimecres 7: l’ALIMENTACIÓ SALUDABLE, es van portar a terme activitats amb aliments que van permetre fer, experimentar, provar aliments saludables i participar en un concurs de plats creatius, amb els que vam gaudir i aprendre.

El dijous 8, el dia físic, GIMCANA ESPORTIVA, amb diverses activitats físico-lúdiques. Vam practicar l’esport per grups tot fent un circuit.

La mascota d’aquest programa es diu CARDIO, els petits la coneixen bé ja que aquest programa comença fent activitats amb els més petits i curs a curs es va ampliant als altres nivells.

Per això vam portar a terme la coreografia del Cardio: ”la coreo d’en Cardio”.

Imagineu, per portar a terme aquestes activitats cal molts dies de preparació per part de la comissió, coordinació amb tutors i programació i organització perquè en puguem treure profit tots plegats.

A l’hora de posar en escena  la coreografia, ens va semblar de convidar a les famílies a veure-la, i també l’exposició fotogràfica de les jornades.

La posta en escena s’havia de mirar des d’una alçada per tal de veure la forma de cor. Per això us vam dir al començar per megafonia que obriríem la porta un cop feta la coreografia.

Ens va arribar que no a tothom li va semblar bé el fet de no entrar pel ball, però l’efecte no hauria sigut el mateix.

Treballem per donar als nostres alumnes vivències que ajudin al seu desenvolupament i aprenentatge. També ens agrada fer-vos- en partícips.

El nostre lema: Junts fem camí!

Àlbum de fotos de les Jornades Culturals 2018: