ENS FAN UN CONCERT!

El dilluns 19 de març els professors/es de l’escola de música de l’Ametlla van venir a fer-nos un concert als nens i nenes de P5 i de 1r de Primària.

Ens van portar una trompeta, un violí, un clarinet, una flauta travessera, un piano elèctric i fins i tot una arpa!!! També van portar en Pep, un nino molt simpàtic. Ens van explicar coses dels instruments i van tocar músiques que ja coneixíem i que havíem treballat a la classe de música i també d’altres de noves. La Joina de la nostra escola, que fa segon, també va participar en el concert tocant la flauta travessera. Els músics ens van acompanyar en diferents cançons: mentre nosaltres cantàvem, ells tocaven. I al final, vam acabar tots ballant al ritme d’una música molt animada!

Ens va agradar moltíssim poder veure i escoltar aquests instruments en directe i ens ho vam passar molt i molt bé!!!