CELEBRACIÓ DEL DENIP A L’ESCOLA

Avui a l’escola hem celebrat el Dia Escolar de la No violència I la Pau, que es conmemora el 30 de gener, dia de la mort de Mahatma Gandi.

Com que aquest any no podíem fer cap acció conjunta i entre els diferents cursos no ens veiem ni compartim gaire coses, hem pensat fer uns murals que cada classe regala a una altra.

Aquesta setmana hem mirat contes i llibres, hem llegit poemes, hem vist vídeos i hem escoltat cançons relacionats amb la Pau. Després a les classes hem parlat què significa la Pau per nosaltres, com la podem representar o quines accions de Pau podem fer.

Tot això ho hem plasmat en aquests murals que podeu veure aquí i que dilluns cada curs es trobarà a la seva aula com a regal.

Ens agradaria no haver de celebrar el DENIP ja que voldria dir que no hi ha violència enlloc, però mentre, tots junts treballarem per viure una mica més en PAU.