Castanyada 2019

demà dijous 31 d’octubre celebrarem la festa de la Castanyada. Recordeu que cal venir vestits amb colors de la tardor.

Al matí farem esmorzars de tardor, amb fruits típics d’aquesta època, i activitats relacionades amb la castanyada.

A la tarda baixarem tots junts al pati a menjar castanyes.

Aprofitem per a felicitar a tots els/les alumnes i famílies que heu participat en la decoració del passadís central de l’escola amb elements de la tardor. Les manualitats de moniatos disfressats i castanyes disfressades ha estat tot un èxit. Heu portat moniatos i castanyes ben originals i divertits!!!

Moltes felicitats a tots!

Recordeu que podreu entrar demà a dos quarts de 5 de la tarda per a veure l’exposició…i per a aquelles famílies que no pogueu venir…aquí la teniu!

Bona Castanyada!!!