Bon Nadal 2020

CARTA A LES FAMÍLIES

El claustre de mestres i personal de l’escola us volem desitjar que tingueu unes bones festes i un feliç any 2021.

A l’escola per aquestes dates us convidàvem a tots i totes a entrar a veure l’escola, a escoltar el concert de Nadal o a participar  en la Fira de Nadal. Aquesta pandèmia ens ha robat aquests petits moments per compartir amb vosaltres.

Ara, la relació família i escola és més difícil, però no per això deixem de pensar en vosaltres.

Volem agrair-vos l’esforç i la paciència que heu tingut en entendre les instruccions, normatives  i el nou funcionament de l’escola. Us sentim ben a prop malgrat veure-us darrera la tanca o la porta.

Per a nosaltres, no ha sigut un inici de curs fàcil, però hem posat molta il·lusió i esperança en fer la nostra tasca de la millor manera, pensant sempre en els nens i nenes del Bertí.

Per això, desitgem que en aquestes dates tant assenyalades per a tothom, gaudiu dels petits moments i cuideu dels vostres.

Atentament,

Mestres i personal de L’Escola Bertí