Avui ha sigut un dia molt divertit al Bernat Metge, per comunitats hem celebrat el Carnestoltes i hem menjat xocolata amb melindros…. i us convidem a veure les nostres disfresses i els nostres balls, esperem que us agradi!!
Comenceu a escriure i pressioneu la tecla ENTER per cercar