Portada

Dijous gras

El passat dijous vam anar al Parc nou  a celebrar el dijous gras, tradicionalment el dijous llarder o dijous gras és el primer dia del Carnaval o Carnestoltes. És tradició menjar botifarra d’ou i prendre truita de botifarra.

Dijous gras Llegeix més »

Esmorzem bé!

La setmana passada vam fer un taller per veurem com hauriem d’esmorzar correctament a casa abans de venir a l’escola. Ens van ensenyar que el més correcte era menjar cereals o pa amb formatge o iogurt o galetes (si eren integrals molt millor) o fruita i beure un got de llet o aigua. I que

Esmorzem bé! Llegeix més »

Ja tenim els primers prototips

Durant les vacances els i les sòcies de la cooperativa han estat elaborant prototips per poder vendre al mercat. Els hem presentat a la resta de companys/es i hem explicat com ho hem fet, quant temps hem estat per elaborar-ho, quants diners ens hem gastat, etc. Hem intentat ajudar a millorar aquests productes perquè fossin

Ja tenim els primers prototips Llegeix més »

Treballem l’aparell respiratori

Per poder entendre millor com és i com funciona l’aparell respiratori, hem fet dos experiments. Primer vam crear l’aparell respiratori artificial. Vam fer pulmons i el diafragma amb globus, la tràquea i els bronquis amb canyetes,… Vam poder comprovar com necessitem que el diafragma es relaxi per poder omplir els nostres pulmons d’aire. Després, vam

Treballem l’aparell respiratori Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut