FEM LA MONA I LA DECOREM!!

 La comunitat de petits, mitjans i quart , hem fet mones de Pasqua i les hem decorat amb les figures de xocolata que han elaborat els nens i nenes de cinquè i sisè . 

Mireu que boniques que ens han quedat!!

 

 

 

 

 

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut