PREMIS JOCS FLORALS: Tercer, Quart, Cinquè i Sisè

Els Jocs Florals és un certament literari que l’escola organitza en el segon trimestre del curs i que finalitzen en la concessió de premis als alumnes que fan una aportació literària notable. Aquest any la Comissió va proposar EL MAR com a temàtica per a tot l’alumnat.. Els alumnes de Tercer, Quart, Cinquè i Sisè de Primària varen aportar textos literaris. Els Premis s’han concedit en la Diada de Sant Jordi, festa de la rosa i el llibre.
La mar o el mar és una massa d’aigua salada que cobreix una gran part de la superfície de la Terra. Les grans masses d’aigua que separen els continents s’anomenen oceans, mentre que les divisions d’aquests oceans més o menys tancades per parts dels continents o per illes i arxipèlags són conegudes simplement com a mars, les quals alhora se subdivideixen en masses d’aigua més petites anomenades golfs i badies i es connecten a través d’estrets.