Plantada d’arbres

Degut al 50è aniversari del centre, els mestres d’escola verda vam decidir fer una plantada d’arbres el passat 24 i 29 de febrer.
Tots els alumnes des de p3 fins a 6è van plantar un arbre diferent. Els de p3, p4 i p5 van plantar al seu pati el cercis siliquatrum o dit d’altre manera, l’arbre de l’amor.
Els de 1r un arbutus unedo o dit d’altre manera un cirerer d’arboç.
Els de 2n un quercus ilex o dit d’altre manera una alzina.
Els de 3r i 4t una olea europea o dit d’altra manera una olivera.
I finalment els de 5è i 6è un quercus siliquatrum o dit d’altre manera una alzina surera.
Volem agraïr a l’ajuntament, al centre ptt i al centre tramuntana la seva col•laboració per poder portar a terme aquesta activitat. A l’ajuntament, per ajudar-nos econòmicament amb els arbres, al nois del ptt per ajudar-nos en el procés de plantació i per aconsellar-nos el tipus d’arbre que podríem plantar al nostre pati, i al centre tramuntana per proporcionar-nos els arbres.
Tots els grups vam disfrutar molt i vam veure tot el procés de plantada, des de el moment de fer el forat fins la regada, esperem repetir l’experiència algun any més!!