Missió Apilo XII

Com a Escola Verda que som i per tal de contribuir a una societat més sostenible ens hem apuntat al concurs “Missió Apilo XII”.

L’objectiu és recollir la màxima quantitat de piles usades per tal de reciclar-les i evitar així que es llencin amb la brossa general doncs el seu contingut en mercuri és altament nociu pel medi ambient.

Les tres escoles que recullin més piles per alumne guanyaran un premi en metàl·lic destinat a fer inversions a l’escola.

Els nens i les nenes poden portar piles estàndard i piles botó, també acumuladors. A l’entrada trobareu un contenidor on poder dipositar-les.

Esperem la vostra activa participació i la dels vostres familiars, amics i coneguts.

Podeu consultar la pàgina web de la missió Apilo XII aquí.