LECTURA EN VEU ALTA AMB L’ARACELI BRUCH

El dia 2 d’abril els alumnes de cinquè curs van tenir una bona sorpresa. A la biblioteca de l’escola es van trobar amb l’Araceli Bruch.

Ja feia alguns dies que a l’hora de lectura llegien un dossier de poemes. Eren els poemes que després ella els va llegir i interpretar.

El que no esperaven els nens i nenes era que s’ho passarien tan bé en una sessió de lectura.

L’Araceli és una gran professional. Els va introduir en la poesia tot jugant. Van poder participar tots i totes. Vam aprendre molt .

Moltes gràcies Araceli!!!

Aquesta activitat ha estat possible realitzar-la gràcies a la Institució de les Lletres Catalanes.