LA VIA VERDA AMB BICICLETA: 1a Diada de Convivència

Els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’Escola Josep Barceló i Matas, conjuntament amb el seus mestres i pares van ufanosos amb les seves bicicletes cap a la Platja del Castell Cap Roig. Celebren la 1a Diada de Convivència amb la resta d’alumnes de l’escola per a fomentar la cohesió, l’esport, l’estima a la natura i la convivència entre tots.
La Via Verda que uneix Palafrugell i Palamós, coneguda com la Ruta del Tren Petit, té un traçat que transcorre per una part de l’antic recorregut de l’anomenat Tren Petit que connectava Palamós amb Girona passant per la Bisbal d’Empordà.
La via actual travessa els termes municipals de Palamós, Mont-ras i Palafrugell, amb ramals a Vall-llobrega i a la platja de Castell.
El tram condicionat com a via verda us permetrà explorar els mateixos paisatges de l’Empordanet que ja va descriure Josep Pla i travessar la plana de l’Aubí, de gran valor agrícola i envoltada pels relleus del massís de les Gavarres i les muntanyes de Begur.