Jornades Culturals

Anualment es declaren anys internacionals per donar a conèixer o rememorar fets històrics rellevants
El 20 de desembre de 2013, l’Assemblea General de les Nacions Unides va declarar el 2015 Any Internacional de la Llum i les Tecnologies basades en la Llum.
A l’escola hem celebrat, del 20 al 24 d’abril les jornades culturals 2015 amb el lema la “La llum i les tecnologies”

Al llarg de la setmana els alumnes, tant d’educació infantil com de primària, han participat en els tallers intercicles, és a dir, on els alumnes s’han barrejat amb alumnes de les altres classes del seu cicle.

Aquí teniu una petita mostra dels tallers que hem fet:

També hem pogut visitar l’exposició d’aparells tecnològics, feta gràcies a la col·laboració de les famílies.

I molt aviat tindreu els vídeos de les jornades!