Jocs Emporion 2017

Els Jocs Emporion se celebraran els propers dies 9,12,13 i 14 de maig, al Baix Empordà, amb la participació de més de 4.500 escolars, que competiran en un gran nombre d’esports, com ara futbol 7, bàsquet, voleibol, natació, mini olimpíades d’atletisme-cros, gimnàstica artística, gimnàstica rítmica, judo, hip-hop, patinatge, handbol.

L’alumnat de cicle inicial participarà en les mini olimpíades d’atletisme i el cros que es durà a terme divendres 9 a l’estadi municipal. Ja us explicarem com ha anat l’experiència.

Podeu trobar més informació a la pàgina web dels Jocs Emporion 2017 o descarregar-vos el dossier aquí.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *