Dia mundial del medi ambient

Divendres 5 de juny a l’escola vam celebrar el dia mundial del medi ambient, i ho vam fer amb una festa: Empordà: gastronomia, música i poesia.
Durant l’activitat es van llegir alguns dels poemes amb els que els alumnes de cicle superior van participar en l’últim concurs de poesia del racó poètic de Palagrugell, es va cantar la cançó del lipdub Fruites i verdures! (ho podeu tornar a veure aquí) i vam comptar amb la presència de la  directora del Museu de la Confitura de Torrent Georgina Regàs i el xef del restaurant Casamar de Llafranc Quim Casellas, que ens van oferir dos tallers.

Aquí podeu veure la notícia que va aparèixer a la TV Costa brava.