CANTADA DE NADALES AL TEATRE MUNICIPAL

Benvolgudes famílies:

Us informem que l’entrega d’informes aquest trimestre es durà a terme els dies 18 i 19 de desembre:

El 18 de desembre per als cursos: 1rA, 2nA, 2nB, 3rA, 4tA, 4tB, 5èA, 6èA.

El 19 de desembre per als cursos: 1rB, 2nB, 3rB, 4tC, 5èB i 6èB.

Els tutors i les tutores es posaran d’acord amb cada família per l’hora.

A més, per acomiadar aquest primer trimestre us convidem a assistir a la CANTADA DE NADALES que tindrà lloc el divendres 15 de desembre al Teatre Municipal, amb el següent ordre:

10: 00h.: Educació Infantil, 1r i 2n.

15: 30h.: 3r, 4t, 5è i 6è.

Resultat d'imatges de CORAL DE nadal

*Els alumnes de P3, P4, P5, 1r i 2n, vindran a les 8:30 a l’escola i quan s’acabin les nadales tornaran a pujar. Es podran recollir a les 12:30 al centre, com sempre.

*Els alumnes de 3r venen a les 15:00h a l’escola i quan acabin de cantar tornen a pujar al centre i sortiran a les 17:00h.

*Els alumnes de 4t, 5è i 6è a les 15:00h. hauran de venir a l’escola, però s’hauran de recollir al teatre a les 17:00 h. En cas que marxin sols, caldrà avisar als tutors i tutores.

* El divendres dia 22 de desembre    de 2017 s’acabaran les classes del primer trimestre al migdia i es reprendran el dilluns 8 de gener de 2018.

Resultat d'imatges de el nadal
El claustre de l’escola Josep barceló i Matas us desitja un BON NADAL I FELIÇ ANY NOU!!