Benvingut Carnestoltes

En CARNESTOLTES ha arribat a l’Escola Josep Barceló i Matas. Ens pregona l’inici del Carnaval. Són temps de disfresses i disbauxes. Cal passar-ho bé tots plegats!!!

En CARNESTOLTES visita els alumnes d’Educació Infantil de l’Escola Josep Barceló i Matas. Recorda a tots els nens i nenes que ens ho hem de passar molt bé aquests dies de carnaval. Apa, comparses, a riure i gaudir!!!

En CARNESTOLTES fa el seu pregó als alumnes d’Educació Primària de l’Escola Josep Barceló i Matas. Pregona l’arribada del Carnaval a l’escola i a la Vila de Palafrugell. Ens proposa dies de disfresses, cançons i balls. Aprofitem per riure i divertir-nos tots plegats!!!