A l’escola mengem fruita!

Cada any es posa en marxa el pla de consum de fruita a les escoles, una iniciativa conjunta amb la Unió Europea, i la nostra escola hi participa de nou.
20160126_102939

Aquest pla té com a objectiu potenciar els hàbits alimentaris que afavoreixen la salut dels infants, per això, durant el curs escolar, una setmana cada mes es distribueix fruita seleccionada en funció de l’estació de l’any, la proximitat de producció i la qualitat.

Aquí teniu algunes fotos del alumnes de cicle superior i d’aula d’acollida preparant la fruita abans de repartir-la per les classes.