INFORMACIÓ PREINSCRIPCIÓ

INFORME BAREM DEFINITIU ORDENAT

Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

(beques NEE)

El termini per presentar les sol·licituds d’ajut per a alumnes amb necessitat de suport educatiu és del 30 d’abril al 13 de setembre (ambdós inclosos).

Des de l’oficina d’atenció de Roger de Llúria i des de l’oficina d’accés a la Formació Professional donaran suport a les famílies que necessitin ajut per presentar la sol·licitud a partir del dia 6 de maig.

Més informació al següent enllaç: Enllaç Ajuts NEE 2024-2025

BENVOLGUDES FAMÍLIES US INFORMEM DEL NÚMERO DE DESEMPAT:

El número de sorteig determina el número a partir del qual s’endrecen les sol·licituds per desempatar-les.
El número de desempat de les famílies és el que es va assignar a la seva sol·licitud i es va publicar amb la darrera llista baremada definitiva (no confondre amb el número de registre).

També es pot consultar a l’espai de seguiment de la sol·licitud (preinscripcio.gencat.cat).

INFORME BAREM RESOLTES RECLAMACIONS

LLISTA BAREM RESOLTES RECLAMACIONS

LLISTES BAREMADES PROVISIONALS

INFORME_BAREM_PROVISIONAL_BAREM

PUBLICACIÓ DE L’OFERTA

Benvolgudes famílies, us informem que de les 14 places de reserva per a NEE, 4 són de tipus A (dues per grup), com a totes les escoles de la mateixa zona educativa.  És a dir, per a alumnat amb necessitats educatives especials (relacionades amb algun tipus de necessitat o dificultat en l’aprenentatge, l’àmbit auditiu, visual, cognitiu, de la comunicació o de la salut). Mentre que les altres 10, són per a alumnat en situació de vulnerabilitat socioeconòmica.

Les places de reserva NEE tipus A que no s’assignin podran ser ocupades per alumnat ordinari en el mateix procés de preinscripció. En canvi, les places de reserva NEE tipus B no assignades durant el procés de preinscripció, romandran reservades, com a màxim, fins a dos dies abans de l’inici de curs.

Preinscripció PREINSCRIPCIÓ CURS 24-25

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya regula el procés de preinscripció i matrícula de l’alumnat als centres del Servei d’Educació de Catalunya i altres centres educatius, en els diversos ensenyaments sostinguts amb fons públics. A Barcelona aquest procés el gestiona el Consorci d’Educació de Barcelona.

Dates de la preinscripció i matrícula:

Què heu de saber? PREGUNTES FREQÜENTS

Les famílies que tingueu dificultats per fer els tràmits relacionats amb la preinscripció o no disposeu dels mitjans necessaris, podeu consultar el següent enllaç:

On us podeu informar